Gastenboek

previous arrow
next arrow
Slider

Gastenboek

Geef je mening over onze service

30 reacties

  1. Sta elke keer versteld van de service en vakmanschap van scooter service Delft.
    Ben al ruim 8 jaar klant bij dit super bedrijf. Eerste scooter was een Kymco people, de tweede een Sym en nu een Piagio Liberty.
    Elke keer als de scooter een beurt heeft gekregen lijkt het wel of je weer op een nieuwe scooter rijdt.
    Ik zeg, zo doorgaan en mensen als u een scooterbedrijf zoek is dit het juiste adres, afspraken worden nagekomen en een betaalbare prijs dus in een woord geweldig.
    Frans.

  2. Martin van Viersen

    Via deze website had ik een lijstje met dingen die aan mijn scooter moesten worden gedaan gestuurd.
    Snel kreeg ik antwoord en in de mail zelfs nog wat adviezen om de kosten te drukken.

    ik maakte meteen een afspraak en omdat ik in Capelle woon en werk in delft regelde Frank dat mijn scooter werd gemaakt in de tijd dat ik aan het werk was.
    Ideaal !!

    de scooter heb ik van mijn vader gekregen die na 4 jaar en 1300 km besloot dat het niets voor hem was, en inmiddels staat de teller al op 17737 km.
    ik rij minimaal 60 km per werkdag dus dat loopt snel op.
    natuurlijk merkte ik wel dat ondanks dat de scooter vrij nieuw was toen ik hem kreeg, er e.e.a mankeerde, maar daar pastte ik mijn rijgedrag op aan.

    Nu nadat Frans hem een grote beurt heeft gegeven en wat punten waar ik naar had gevraagd had opgelost rijd hij pas ECHT als nieuw.
    de motor klinkt een stuk mooier, hij trekt nu lekker op, en het rijdt een stuk lekkerder tussen de auto’s .
    ik kan zelfs nadat mijn balhoofd speling er uit is gehaald op topsnelheid mijn stuur loslaten of met 1 hand rijden zonder dat de hele scooter gaat zwabberen.

    hij rijd vlot, stabiel en stiller.. ik ben er ondanks dat ik 49 ben als een kind zo blij mee 😉

    Als iemand iets aan mij vraagt over scooters verwijs ik ze meteen door naar Scooterservice Delft.. dan weet ik zeker dat ik vroeg of laat bedankt wordt voor de tip 😉

  3. Istvan Fruhwirth

    Klantgerichte service. Ik kwam vandaag op vrijdag om 10.00 uur opdagen in het servicecentrum zonder afspraak. Ik heb gevraagd om mijn scootmobiel te laten keuren. Ik heb onlangs ergens anders gekocht. Ik heb voor het eerst een afspraak gemaakt voor maandag. Toen ik ze vertelde dat ik wilde gaan vissen voor het weekend. Of om vandaag te werken, ze zijn meteen begonnen met het repareren van mijn scooter. Hoeden af! Respect! Ik raad ze iedereen aan! Nu ik deze regels aan het schrijven ben, is de scooter nog niet klaar. Maar met die houding denk ik dat alles goed komt.

  4. Weer mijn jaarlijks beurtje laten doen en nieuw achterbandje erop en alles via afspraak en eind resultaat alles is weer toppie. Bedankt scooterservice Delft en ga zo door. In een woord geweldig.

  5. Top service voor klant en scooters, afspraak is afspraak.
    Eerlijke prijzen voor reparaties aan je scooter.

  6. Mijn scooter startte niet meer, waardoor ik er niet meer mee terug naar Den Haag kon rijden.Voor mij een groot probleem.
    Ben ontzettend blij en dankbaar dat, ondanks dat ik geen klant ben, tijd gevonden is om tussendoor de carburateur te reinigen en mij uit de brand te helpen.
    Mijn scooter rijdt nu weer fantastisch.
    Wat een symphatiek bedrijf!

  7. Vandaag me scooter opgehaald snele levering voor een mooi prijs scooter rijd priema
    Zeker een aanrader !!.

  8. Vrijdag daar op aanraden van vrienden daar geweest, en echt super geholpen voor een echt redelijke prijs.
    Ze hebben naan mij een nieuwe zeer tevreden klant.

  9. Heb contact gehad met vriendelijke Frans. Scooter bleek overleden. Is ondertussen weer tot leven gebracht d.m.v. enkele onderdelen en is weer perfect in orde. Volgens afspraak keurig opgehaald en weer thuisgebracht. Daar kunnen ze er wat van, prima!

  10. ik vind dit echt een top zaak. Ik heb diverse problemen met mijn scooter gehad en zij helpen me zonder het onderste uit de kan te willen halen. Ik ben blij dat ik deze scooterservice gevonden heb.

  11. AGM scooter weer zijn jaarlijkse beurtje laten geven. Zoals gebruikelijk weer netjes op tijd klaar.
    Frans bedankt weer voor de vlotte service en tot de volgende keer voor beurten of nieuw scootertje.

  12. Martin van Viersen

    Prima service, voor een prima prijs, aanrader voor iedereen !!
    eindeijk een brommershop waar je niet het gevoel hebt dat je wordt opgelicht… !

  13. Daniël Wiessing

    Twee jaar geleden in contact gekomen met Scooter Service Delft en nog steeds een tevreden klant. Kom hier graag terug, super service, goede prijs en je kan je scooter al gauw weer ophalen.

  14. 26-4-2016
    Mijn kymco like een service beurtje gehad en een nieuwe vario busje erin gezet hij liep te hardt, hij loopt gelijk weer op een mooie snelheid rond de 30km bedankt jongens tot de volgende keer
    Groetjes Roland

  15. Scooter helemaal na gekeken,omdat hij niet meer startte. Scooter werd keurig opgehaald. Bij thuiskomst toch nog een vraag. Supersnel antwoord gekregen. En probleem werd de volgende ochtend gelijk opgelost. Ontzettend goede service. Ik kom zeker terug.

  16. Moest een nieuwe achterband om mij scooter,kon hem na een paar uurtjes al ophalen helemaal top dus.normaal ben ik hem bij een andre scooter dealer een paar dagen kwijt hier dus niet !! en de prijs is ook heel goed !!!

  17. Via via hier terecht gekomen .scooter nagekeken vriendelijk ontvangen duidelijke uitleg. Top aanrader.

  18. Eindelijk na 5 Jr een melkkoe geweest te zijn bij andere scooter reperateur, nu dus een hele goede gevonden bij scooterservice Delft. Geweldig!!!!! Goed werk, en onze scooters starten gelijk, ook al hebben ze 2 dagen stil gestaan. Ben heel blij met deze jongens. Goede service. Voor nu, en in de toekomst ons adres.

  19. Vandaag heeft de scooter weer zijn jaarlijkse beurt gehad plus een nieuwe achterband en alles weer vlot en volgens afspraak perfect verricht. De scooter loopt weer als nieuw en je merkt gewoon dat er zorg aan is besteed aan de beurt . Gewoon weer perfect dus bij deze weer bedankt Frans met je team ga zo door .

  20. ik had net formulier met een vraag naar jullie willen versturen, maar ondanks dat ik steeds de code goed invul,
    geeft het steeds aan dat de code niet goed ingevuld is, dus probeer het hier ,
    ik heb een Peugeot Vivacity en wil graag een rekje met koffer achterop, hebben jullie dat en zo ja, wat kost het?

  21. Ik heb een vraag willen stellen via je site. Er diende een code ingevoerd te worden die wat wordt getoond.
    Dit blijkt niet te werken.
    Enfin
    Wat kost een windscherm voor een kymco scooter agility, kan dit gemakkelijk zelf gemonteerd worden?

    Groet,

    Paul

  22. Beste scootershop van Delft, eerlijk

  23. Via internet bij Scooterservice Delft terecht gekomen. Ze doen hun naam ab-so-luut eer aan. Het betreft alweer een aantal maanden geleden, maar mijn zoon had enorm veel pech met zijn scooter waar hij een hele zomer hard voor had gewerkt. Frans heeft er van alles aan gedaan om de scooter weer aan de praat te krijgen. Mijn zoon was er helemaal klaar mee en wilde de scooter niet meer. Toen heeft Frans hem zelfs voor hem verkocht zonder dat hij daar iets voor wilde hebben.
    Binnenkort ga ik daar een scooter kopen. De service die je daar krijgt is uniek!!!

  24. Ben bij verschillende scooter reparateurs geweest ook die vlakbij bij dit bedrijf. Mijn oordeel : uitstekende service , een goed gevoel dus dat je niet wordt overwelmt met veel kosten en eerlijke behandeling.
    Geweldig zonder te overdrijven en hoop dat er veel klanten mogen genieten vd service.

    Paul

  25. Kom speciaal vanuit rotterdam om mijn scooter door frans te laten maken of te laten nakijken. Altijd een zeer goede service

  26. Gister bij Frans geweest voor een aantal aanpassingen aan mijn Zip. Door ”miscommunicatie” en een klein stukje ”onverklaarbare techniek” was het resultaat uiteindelijk niet wat het moest zijn. Omdat ik een lastige agenda heb, heeft Frans mij de volgende dag om 07:15 uur alsnog geholpen. Frans is dus 1 uur eerder open gegaan speciaal voor mij! Het probleem is verholpen en ik ben zeer tevreden 🙂

    Een soortgelijke oplossing – en service van een grotere (arrogante) bromfietsspecialist kan ik in deze tijden echt wel op mijn buik schrijven.

    ( Frans: bedankt voor het lenen van jouw schroevendraaier. Op mijn werk aangekomen draaide mijn Zip perfect stationair. Ik heb hier dus niets meer aan hoeven doen. Ik zal de schroevendraaier op de terugweg door je brievenbus doen)

  27. Geweldige service!!! Goed, vriendelijk, betaalbaar en snel geholpen!! De Fly rijd weer zo lekker.

  28. Zoals ik hier onder al had verteld over het euvel wat mijn scooter had moest ik na 350 km terug komen om de kleppen opnieuw te laten afstellen.
    En wat blijkt: ook nu weer alles kosteloos gedaan. Hulde aan dit bedrijf en die geef ik dan ook graag de warme douch zoals in het TV programma Rader. In een woord geweldig wat een service bedankt Frans.

  29. Service bij scooterservicedelft.

    Nou ik kan er zeer kort in zijn, in een woord geweldig en dan druk ik me nog zeer bescheiden uit.
    Ik koop een scooter zgan. waar zich een probleem bij voordoet. Dit heeft Frans en zijn team uren,dagen en ik weet niet hoeveel zorgen en narigheid gekost maar het eind van het verhaal is dat na alle ellende het probleem is opgelost.
    Het probleem komt eens op de 87384728437 gevallen voor, namelijk een haarscheurtje in een van de kleppen.
    Dus nogmaals mijn dank voor alle inzet en service die jullie mij hebben gegeven een aanrader voor Delft en omgeving om hier met je scooter heen te gaan voor alle reparatie’s.

    Frans.

  30. Top service. Echt een aanrader. Als er nog een keer iets met me Malaguti is kom ik zeker terug. Ga zo door !

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *